ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΝΙΚΗ. ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΒΗΜΑ. ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΩΣΗ.
(Αλήθεια τώρα πως αισθάνονται αυτές και αυτοί που γρήγορα και χωρίς περιστροφές προσέτρεξαν και υπηρέτησαν άλλους σκοπούς ξένους και μη αποδεκτούς από τη συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών;;;
Αναστέλλονται οι όποιες πειθαρχικές ή προαγωγικές συνέπειες της μέχρι τώρα αξιολόγησης.
Τέλος εποχής για την πλατφόρμα στην οποία οι αξιολογητές καταχώριζαν
τις αξιολογήσεις τους για τους Διευθυντές των Σχολείων.
Η πλατφόρμα κατέβηκε την Παρασκευή, καθώς σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Υπουργείου Παιδείας αναστέλλονται οι τρέχουσες διαδικασίες αξιολόγησης και οι όποιες πειθαρχικές ή προαγωγικές συνέπειές τους.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με όσα είπε στη Βουλή ο Αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας στη συζήτηση επί των προγραμματικών δηλώσεων:
“Οι τρέχουσες διαδικασίες, οι διαδικασίες αξιολόγησης δεν συνέβαλαν στη δημιουργία τέτοιου κλίματος και τραυμάτισαν την εκπαιδευτική κοινότητα. Γι’ αυτό αναστέλλονται, καθώς και οι όποιες πειθαρχικές ή προαγωγικές συνέπειές τους, προκειμένου να μελετηθούν σε βάθος όλοι οι συναφείς παράγοντες.
Η αντικατάσταση του σημερινού νομοθετικού πλέγματος αξιολόγησης εκπαιδευτικών και σχολείων από ένα σύστημα αποτίμησης του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου με δημοκρατικό και συλλογικό τρόπο είναι απαραίτητη. Αντιλαμβανόμαστε όμως -και να προσέξουμε στο σημείο αυτό- τη λειτουργική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου ως μια συμμετοχική και δημοκρατική μεθοδολογία διάγνωσης προβλημάτων, αναζήτησης λύσεων και επεξεργασίας προτάσεων και μέτρων για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί για μας εργαλείο ιεραρχικής και χρηματοδοτικής διάκρισης των σχολικών μονάδων ή τιμωρητικό εργαλείο μισθολογικής διαφοροποίησης και διοικητικής πειθάρχησης των «υπαλλήλων», όπως τους θεωρούσαμε”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσιεύονται μόνο τα σχόλια, τα οποία δεν υπερβαίνουν τα εσκαμμένα. Σχόλια με προσωπικές αναφορές, με προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, απορρίπτονται.