Μαρούσι, 12 -11 -2013 Αρ. Πρωτ.: 171490/Δ2
ΘΕΜΑ: 1. Έναρξη παραγωγικής λειτουργίας νέου ενιαίου Πληροφοριακού Συστήματος Σχολικών Μονάδων και Διοικητικών Δομών «mySchool» για Α Βάθμια Εκπαίδευση και Γυμνάσια.
2. Έναρξη πιλοτικής λειτουργίας «mySchool» για ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ, Διευθύνσεις και Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
A. Έναρξη παραγωγικής λειτουργίας νέου ενιαίου Πληροφοριακού Συστήματος Σχολικών Μονάδων και Διοικητικών Δομών «mySchool» για Α’-Βάθμια Εκπαίδευση και Γυμνάσια. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης και του εκσυγχρονισμού της πληροφοριακής του υποδομής, το Υπουργείο Παιδείας ολοκλήρωσε την ανάπτυξη ενός πληροφοριακού συστήματος που απευθύνεται στις σχολικές μονάδες και τις αποκεντρωμένες διοικητικές δομές του, με στόχους (α) την καθημερινή μηχανογραφική τους υποστήριξη, και (β) την σταδιακή λειτουργική ενοποίηση των υφιστάμενων πληροφοριακών συστημάτων (e-School, e-DataCenter, Survey, ΟΠΣΥΔ, κλπ.) σε ένα σύγχρονο ενιαίο
πληροφοριακό περιβάλλον. Το νέο αυτό περιβάλλον που είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο https://myschool.sch.gr, θα τεθεί σε πλήρη εφαρμογή για το σύνολο των σχολικών μονάδων της επικράτειας για το τρέχον σχολικό έτος (2013-2014). Για τη χρήση του νέου πληροφοριακού συστήματος mySchool, έχουν ήδη δημιουργηθεί και αποσταλεί νέοι λογαριασμοί χρηστών για κάθε σχολική μονάδα, υιοθετώντας μια πολιτική αυξημένης υπολογιστικής και δικτυακής ασφάλειας. Δεδομένου ότι για το σύνολο των μονάδων της Α’βάθμιας εκπαίδευσης και για τα Γυμνάσια ολοκληρώθηκε επιτυχώς η φάση πιλοτικής λειτουργίας (βάσει της με αρ. Πρωτ. 42456/Δ1/28-3-2013, εγκυκλίου του ΥΠΑΙΘ), αρχίζει η παραγωγική λειτουργία του πληροφοριακού συστήματος mySchool, για τους ανωτέρω τύπους σχολικών μονάδων την Πέμπτη 14/11/2013. Για ένα μικρό χρονικό διάστημα τεσσάρων εβδομάδων, είναι απαραίτητη και υποχρεωτική η παράλληλη ενημέρωση του πληροφοριακού συστήματος καταγραφής Survey. Έχει ληφθεί μέριμνα ώστε πριν την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας του mySchool να γίνει αυτόματη μετάπτωση των στοιχείων των σχολικών μονάδων και των στοιχείων των εκπαιδευτικών, από το σύστημα καταγραφής Survey. Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα εισαγωγής του μαθητικού δυναμικού του τρέχοντος σχολικού έτους μέσω λογιστικών φύλλων Excel (το σχετικό πρότυπο διατίθεται μέσω της αρχικής σελίδας της εφαρμογής, μαζί με τους οδηγούς χρήσης) με τρόπο που περιγράφεται σαφώς στο διατιθέμενο
σενάριο χρήσης του συστήματος. Για ενέργειες στα δεδομένα μαθητολογίου των προηγούμενων σχολικών ετών (πχ. έκδοση πιστοποιητικών, άντληση πληροφοριών για οποιοδήποτε λόγο, κλπ.), οι Διευθυντές καλούνται να τα αντλούν από τα υφιστάμενα συστήματα που χρησιμοποιούσαν για το σκοπό αυτό, έως τώρα.
Οι Διευθυντές των Νηπιαγωγείων, Δημοτικών Σχολείων και Γυμνασίων θα πρέπει:
α) να μελετήσουν τα εγχειρίδια και τα σενάρια χρήσης που διατίθενται μέσω της δημόσιας σελίδας
της εφαρμογής http://myschool.sch.gr,
β) να χρησιμοποιούν και να ενημερώνουν σε ημερήσια βάση
το νέο πληροφοριακό σύστημα
mySchool αρχίζοντας από την Πέμπτη 14/11/2013
γ) να συνεχίσουν να ενημερώνουν το σύστημα καταγραφής Survey για τέσσερις εβδομάδες (έως και
την Τρίτη 10/12/2013)
δ) να ελέγξουν την ορθότητα και πληρότητα των προ-συμπληρωμένων στοιχείων των σχολικών
μονάδων τους και να προβούν στις απαραίτητες διορθώσεις/συμπληρώσεις
ε) να ελέγξουν τα στοιχεία υπηρέτησης των εκπαιδευτικών στη μονάδα τους, και εφόσον χρειαστεί
να γίνουν κάποιες διορθώσεις/συμπληρώσεις, αυτές θα πρέπει να γίνουν στο Survey (οι αλλαγές
αυτές θα εμφανιστούν στο mySchool την αμέσως επόμενη ημέρα) πλην των εξαιρέσεων που
σαφώς ορίζονται στο παράρτημα Α’ της παρούσας εγκυκλίου.
Προσοχή
: μετά την πάροδο των τεσσάρων εβδομάδων της παράλληλης λειτουργίας των
συστημάτων Survey και mySchool, αλλαγές στα στοιχεία των εκπαιδευτικών θα μπορούν να
γίνουν μόνο από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
B. Έναρξη λειτουργίας για Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια και Σχολές και τις Διευθύνσεις
Εκπαίδευσης και τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
Ταυτόχρονα με την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας του mySchool για την Α-βάθμια
εκπαίδευση και τα Γυμνάσια, αρχίζει και η πιλοτική λειτουργία του για τα Γενικά & Επαγγελματικά Λύκεια
και Σχολές (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, B’ ΕΠΑΣ), καθώς και για τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ΔΕ) και τις Περιφερειακές
Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ΠΔΕ). Σε κάθε περίπτωση, η περίοδος της πιλοτικής λειτουργίας θα διαρκέσει
έως τις 20/12/2013, ενώ από τις 08-01-2014 αρχίζει η παραγωγική λειτουργία
του συστήματος για το
σύνολο των σχολικών μονάδων, των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Περιφερειακών Διευθύνσεων
Εκπαίδευσης. Τα δεδομένα που θα καταχωρηθούν κατά τη πιλοτική λειτουργία του συστήματος θα
διαγραφούν με τη λήξη της, για τις σχολικές μονάδες και τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ΔΠΕ, ΔΔΕ και ΠΔΕ).
Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς παρακαλούνται να συμμετάσχουν ενεργά στην πιλοτική φάση. Οι
Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (Α-βάθμιας και Β-βάθμιας) καλούνται να αξιοποιήσουν το σύστημα με τις
λειτουργικές δυνατότητες που αναλύονται στο Παράρτημα Β’.
http://didefth.gr 2
Παρακαλούμε να γνωστοποιείτε τις όποιες παρατηρήσεις/προβλήματα που εντοπίσατε σχετικά με
το νέο σύστημα και να εκφράσετε τις απορίες σας επί των διαδικασιών που προαναφέρθηκαν, είτε μέσω
τηλεφωνικής επικοινωνίας στον αριθμό 801-200-8040, είτε μέσω του ιστοτόπου http://helpdesk.sch.gr
στην ενότητα “Προβλήματα MySchool”.
Δεδομένου ότι το νέο Πληροφοριακό Σύστημα mySchool αφενός μεν αντικαθιστά αφετέρου δε
αποτελεί εξέλιξη του ισχύοντος συστήματος καταγραφής “Survey”, όλο το νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει
για το Survey παραμένει σε ισχύ και εφαρμόζεται και στο νέο πληροφοριακό σύστημα mySchool. Το ίδιο
ισχύει και για όλες τις εκδοθείσες σχετικές εγκυκλίους, Υπουργικές αποφάσεις, κλπ.
Σας ενημερώνουμε ότι η διαδικασία έκδοσης των αριθμών υποψηφίων για τις Πανελλαδικές
Εξετάσεις 2014 θα πραγματοποιηθεί με το υφιστάμενο σύστημα μαθητολογίου (ΝΕΣΤΩΡ). Η μετάβαση στο
νέο σύστημα για τα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ προγραμματίζεται για την περίοδο των διακοπών ΧριστουγέννωνΠρωτοχρονιάς,
με πλήρως αυτοματοποιημένη μετάπτωση δεδομένων από το υφιστάμενο σύστημα
(ΝΕΣΤΩΡ) στο νέο (mySchool). Τέλος σημειώνεται ότι οι βαθμολογίες Α’ τετραμήνου για τις εν λόγω μονάδες
θα πρέπει να καταχωριστούν αποκλειστικά στο νέο σύστημα.
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
Π Α Ρ Α Ρ Τ Η Μ Α Α’
Προκειμένου να είναι ασφαλής και ομαλή η μετάβαση από το ένα σύστημα στο άλλο, χωρίς απώλεια
ευαίσθητων δεδομένων για το εκπαιδευτικό σύστημα και τη διαχείριση του προσωπικού, μέχρι την πλήρη
και ορθή πληθύσμωση των δεδομένων στο νέο σύστημα, κάθε αλλαγή στα δεδομένα του συστήματος της
Καταγραφής “Survey” (τροποποίηση υπηρέτησης και στοιχείων εκπαιδευτικού, απουσία εκπαιδευτικού,
προσθήκη εκπαιδευτικού, κλπ.), θα είναι διαθέσιμη στο νέο σύστημα (mySchool) το πρωί της επόμενης
μέρας και για όλο το διάστημα που θα διαρκέσει και η λειτουργία της Καταγραφής με στόχο, κάθε
πληροφορία να καταχωρίζεται μια φορά και σε ένα σύστημα, με δυο εξαιρέσεις:
1. Κάθε υπηρέτηση που διαγράφεται από το σύστημα της Καταγραφής, πρέπει υποχρεωτικά και
άμεσα να τερματίζεται (με την ακριβή ημερομηνία λήξης) στο νέο σύστημα (mySchool).
2. Την πρώτη μέρα έναρξης λειτουργίας του νέου συστήματος θα είναι διαθέσιμη όλη η πληροφορία
που έχει καταχωριστεί στο υφιστάμενο σύστημα, αναφορικά με τα τμήματα που έχουν δηλωθεί και
τις αναθέσεις στα τμήματα αυτά. Ωστόσο, για το αρχικό διάστημα της μετάβασης (μέχρι
06/12/2013) αν χρειαστεί αλλαγή στα στοιχεία αυτά, με δεδομένο τον προσανατολισμό του νέου
συστήματος ως σύστημα καθημερινής λειτουργίας, πρέπει να διενεργείται και στα δύο
συστήματα.
http://didefth.gr 4
Π Α Ρ Α Ρ Τ Η Μ Α Β’
Λειτουργικές Δυνατότητες Διευθύνσεων Εκπαίδευσης (ΔΕ) στο νέο σύστημα MySchool
Οι ΔΠΕ και ΔΔΕ της χώρας καλούνται να αξιοποιήσουν το νέο σύστημα για ένα σύνολο λειτουργιών και
διαδικασιών, που έως σήμερα υλοποιούνταν μη-μηχανογραφικά ή μέσω τρίτων πληροφοριακών
συστημάτων και αρχικά περιλαμβάνουν:
1. Δημιουργία και ενημέρωση πράξεων τοποθέτησης προσωπικού σε σχολικές μονάδες της περιοχής
ευθύνης της ΔΕ, με την ύπαρξη αποφάσεων υπό σύνταξη και οριστικών, για αποδοτικότερη
διαχείριση της διαδικασίας και αυξημένες δυνατότητες εποπτείας. Με τον τρόπο αυτό κάθε
σχολική μονάδα θα ενημερώνεται αυτόματα για οποιαδήποτε νέα οριστική τοποθέτηση.
2. Πλήρη λειτουργική επισκόπηση των σχολικών μονάδων που εποπτεύονται, με ποσοτικά και
ποιοτικά στοιχεία (Γενικά Στοιχεία, Οικονομικά Στοιχεία, Μεταβολές Μονάδας, Εργαζόμενοι –
αναλυτικά, Αναθέσεις Μαθημάτων, Μαθητικό Δυναμικό-ποσοτικά, Γεωγραφική Θέση).
3. Δυνατότητες διαχείρισης του προσωπικού που υπάγεται διοικητικά, μέσω
ενημέρωσης/τροποποίησης/επεξεργασίας του φακέλου (αν αυτός ανήκει στη συγκεκριμένη ΔΕ) ή
προσθήκης/τροποποίησης υπηρετήσεων εργαζομένων που εργάζονται στην περιοχή ευθύνης της
ΔΕ και δεν υπόκεινται διοικητικά σε αυτήν (αποσπασμένοι, σε διάθεση από άλλη ΔΕ, ΠΔΕ, κλπ.).
4. Δυνατότητα αυτοματοποιημένης διαχείρισης, μέσω διαδικασίας υποβολής-έγκρισης/απόρριψης
αιτημάτων αδειών/απουσιών και δεδομένων για απεργίες και στάσεις εργασίας του προσωπικού.
5. Επισκόπηση στοιχείων φορέα, στοιχείων εργαζομένων που απασχολούνται, προκειμένου να
ενημερώνουν τα στοιχεία υπηρέτησής τους (αναλυτικά).
6. Πλήρη λειτουργική επισκόπηση και δυνατότητα τροποποίησης των ομάδων φορέων που
υπάγονται διοικητικά στη Διευθύνσεων Εκπαίδευσης (ΔΕ).
7. Πρόσβαση σε στοιχεία επικοινωνίας άλλων ΔΕ και φορέων.
8. Διάθεση ενός ευρύτατου συνόλου αναφορών που ενσωματώνει το σύνολο αυτών του
υφιστάμενου συστήματος Survey και που θα εμπλουτίζεται κατ’ απαίτηση με νέες.
9. Σύστημα υπενθύμισης εκκρεμών εργασιών για οποιαδήποτε από τις παραπάνω εργασίες και όσες
δεν έχουν ολοκληρωθεί οριστικά προς διευκόλυνση του τελικού χρήστη.
Σημειώνεται ότι οι διαδικασίες αυτές θα εμπλουτίζονται συνεχώς με νέες λειτουργικότητες και ροές,
ανάλογα με τις ανάγκες των χρηστών και τις υποδείξεις του διοικητικού μηχανισμού του ΥΠΑΙΘ.
ΘΕΜΑ: 1. Έναρξη παραγωγικής λειτουργίας νέου ενιαίου Πληροφοριακού Συστήματος Σχολικών Μονάδων και Διοικητικών Δομών «mySchool» για Α Βάθμια Εκπαίδευση και Γυμνάσια.
2. Έναρξη πιλοτικής λειτουργίας «mySchool» για ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ, Διευθύνσεις και Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
A. Έναρξη παραγωγικής λειτουργίας νέου ενιαίου Πληροφοριακού Συστήματος Σχολικών Μονάδων και Διοικητικών Δομών «mySchool» για Α’-Βάθμια Εκπαίδευση και Γυμνάσια. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης και του εκσυγχρονισμού της πληροφοριακής του υποδομής, το Υπουργείο Παιδείας ολοκλήρωσε την ανάπτυξη ενός πληροφοριακού συστήματος που απευθύνεται στις σχολικές μονάδες και τις αποκεντρωμένες διοικητικές δομές του, με στόχους (α) την καθημερινή μηχανογραφική τους υποστήριξη, και (β) την σταδιακή λειτουργική ενοποίηση των υφιστάμενων πληροφοριακών συστημάτων (e-School, e-DataCenter, Survey, ΟΠΣΥΔ, κλπ.) σε ένα σύγχρονο ενιαίο
πληροφοριακό περιβάλλον. Το νέο αυτό περιβάλλον που είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο https://myschool.sch.gr, θα τεθεί σε πλήρη εφαρμογή για το σύνολο των σχολικών μονάδων της επικράτειας για το τρέχον σχολικό έτος (2013-2014). Για τη χρήση του νέου πληροφοριακού συστήματος mySchool, έχουν ήδη δημιουργηθεί και αποσταλεί νέοι λογαριασμοί χρηστών για κάθε σχολική μονάδα, υιοθετώντας μια πολιτική αυξημένης υπολογιστικής και δικτυακής ασφάλειας. Δεδομένου ότι για το σύνολο των μονάδων της Α’βάθμιας εκπαίδευσης και για τα Γυμνάσια ολοκληρώθηκε επιτυχώς η φάση πιλοτικής λειτουργίας (βάσει της με αρ. Πρωτ. 42456/Δ1/28-3-2013, εγκυκλίου του ΥΠΑΙΘ), αρχίζει η παραγωγική λειτουργία του πληροφοριακού συστήματος mySchool, για τους ανωτέρω τύπους σχολικών μονάδων την Πέμπτη 14/11/2013. Για ένα μικρό χρονικό διάστημα τεσσάρων εβδομάδων, είναι απαραίτητη και υποχρεωτική η παράλληλη ενημέρωση του πληροφοριακού συστήματος καταγραφής Survey. Έχει ληφθεί μέριμνα ώστε πριν την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας του mySchool να γίνει αυτόματη μετάπτωση των στοιχείων των σχολικών μονάδων και των στοιχείων των εκπαιδευτικών, από το σύστημα καταγραφής Survey. Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα εισαγωγής του μαθητικού δυναμικού του τρέχοντος σχολικού έτους μέσω λογιστικών φύλλων Excel (το σχετικό πρότυπο διατίθεται μέσω της αρχικής σελίδας της εφαρμογής, μαζί με τους οδηγούς χρήσης) με τρόπο που περιγράφεται σαφώς στο διατιθέμενο
σενάριο χρήσης του συστήματος. Για ενέργειες στα δεδομένα μαθητολογίου των προηγούμενων σχολικών ετών (πχ. έκδοση πιστοποιητικών, άντληση πληροφοριών για οποιοδήποτε λόγο, κλπ.), οι Διευθυντές καλούνται να τα αντλούν από τα υφιστάμενα συστήματα που χρησιμοποιούσαν για το σκοπό αυτό, έως τώρα.
Οι Διευθυντές των Νηπιαγωγείων, Δημοτικών Σχολείων και Γυμνασίων θα πρέπει:
α) να μελετήσουν τα εγχειρίδια και τα σενάρια χρήσης που διατίθενται μέσω της δημόσιας σελίδας
της εφαρμογής http://myschool.sch.gr,
β) να χρησιμοποιούν και να ενημερώνουν σε ημερήσια βάση
το νέο πληροφοριακό σύστημα
mySchool αρχίζοντας από την Πέμπτη 14/11/2013
γ) να συνεχίσουν να ενημερώνουν το σύστημα καταγραφής Survey για τέσσερις εβδομάδες (έως και
την Τρίτη 10/12/2013)
δ) να ελέγξουν την ορθότητα και πληρότητα των προ-συμπληρωμένων στοιχείων των σχολικών
μονάδων τους και να προβούν στις απαραίτητες διορθώσεις/συμπληρώσεις
ε) να ελέγξουν τα στοιχεία υπηρέτησης των εκπαιδευτικών στη μονάδα τους, και εφόσον χρειαστεί
να γίνουν κάποιες διορθώσεις/συμπληρώσεις, αυτές θα πρέπει να γίνουν στο Survey (οι αλλαγές
αυτές θα εμφανιστούν στο mySchool την αμέσως επόμενη ημέρα) πλην των εξαιρέσεων που
σαφώς ορίζονται στο παράρτημα Α’ της παρούσας εγκυκλίου.
Προσοχή
: μετά την πάροδο των τεσσάρων εβδομάδων της παράλληλης λειτουργίας των
συστημάτων Survey και mySchool, αλλαγές στα στοιχεία των εκπαιδευτικών θα μπορούν να
γίνουν μόνο από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
B. Έναρξη λειτουργίας για Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια και Σχολές και τις Διευθύνσεις
Εκπαίδευσης και τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
Ταυτόχρονα με την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας του mySchool για την Α-βάθμια
εκπαίδευση και τα Γυμνάσια, αρχίζει και η πιλοτική λειτουργία του για τα Γενικά & Επαγγελματικά Λύκεια
και Σχολές (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, B’ ΕΠΑΣ), καθώς και για τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ΔΕ) και τις Περιφερειακές
Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ΠΔΕ). Σε κάθε περίπτωση, η περίοδος της πιλοτικής λειτουργίας θα διαρκέσει
έως τις 20/12/2013, ενώ από τις 08-01-2014 αρχίζει η παραγωγική λειτουργία
του συστήματος για το
σύνολο των σχολικών μονάδων, των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Περιφερειακών Διευθύνσεων
Εκπαίδευσης. Τα δεδομένα που θα καταχωρηθούν κατά τη πιλοτική λειτουργία του συστήματος θα
διαγραφούν με τη λήξη της, για τις σχολικές μονάδες και τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ΔΠΕ, ΔΔΕ και ΠΔΕ).
Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς παρακαλούνται να συμμετάσχουν ενεργά στην πιλοτική φάση. Οι
Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (Α-βάθμιας και Β-βάθμιας) καλούνται να αξιοποιήσουν το σύστημα με τις
λειτουργικές δυνατότητες που αναλύονται στο Παράρτημα Β’.
http://didefth.gr 2
Παρακαλούμε να γνωστοποιείτε τις όποιες παρατηρήσεις/προβλήματα που εντοπίσατε σχετικά με
το νέο σύστημα και να εκφράσετε τις απορίες σας επί των διαδικασιών που προαναφέρθηκαν, είτε μέσω
τηλεφωνικής επικοινωνίας στον αριθμό 801-200-8040, είτε μέσω του ιστοτόπου http://helpdesk.sch.gr
στην ενότητα “Προβλήματα MySchool”.
Δεδομένου ότι το νέο Πληροφοριακό Σύστημα mySchool αφενός μεν αντικαθιστά αφετέρου δε
αποτελεί εξέλιξη του ισχύοντος συστήματος καταγραφής “Survey”, όλο το νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει
για το Survey παραμένει σε ισχύ και εφαρμόζεται και στο νέο πληροφοριακό σύστημα mySchool. Το ίδιο
ισχύει και για όλες τις εκδοθείσες σχετικές εγκυκλίους, Υπουργικές αποφάσεις, κλπ.
Σας ενημερώνουμε ότι η διαδικασία έκδοσης των αριθμών υποψηφίων για τις Πανελλαδικές
Εξετάσεις 2014 θα πραγματοποιηθεί με το υφιστάμενο σύστημα μαθητολογίου (ΝΕΣΤΩΡ). Η μετάβαση στο
νέο σύστημα για τα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ προγραμματίζεται για την περίοδο των διακοπών ΧριστουγέννωνΠρωτοχρονιάς,
με πλήρως αυτοματοποιημένη μετάπτωση δεδομένων από το υφιστάμενο σύστημα
(ΝΕΣΤΩΡ) στο νέο (mySchool). Τέλος σημειώνεται ότι οι βαθμολογίες Α’ τετραμήνου για τις εν λόγω μονάδες
θα πρέπει να καταχωριστούν αποκλειστικά στο νέο σύστημα.
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
Π Α Ρ Α Ρ Τ Η Μ Α Α’
Προκειμένου να είναι ασφαλής και ομαλή η μετάβαση από το ένα σύστημα στο άλλο, χωρίς απώλεια
ευαίσθητων δεδομένων για το εκπαιδευτικό σύστημα και τη διαχείριση του προσωπικού, μέχρι την πλήρη
και ορθή πληθύσμωση των δεδομένων στο νέο σύστημα, κάθε αλλαγή στα δεδομένα του συστήματος της
Καταγραφής “Survey” (τροποποίηση υπηρέτησης και στοιχείων εκπαιδευτικού, απουσία εκπαιδευτικού,
προσθήκη εκπαιδευτικού, κλπ.), θα είναι διαθέσιμη στο νέο σύστημα (mySchool) το πρωί της επόμενης
μέρας και για όλο το διάστημα που θα διαρκέσει και η λειτουργία της Καταγραφής με στόχο, κάθε
πληροφορία να καταχωρίζεται μια φορά και σε ένα σύστημα, με δυο εξαιρέσεις:
1. Κάθε υπηρέτηση που διαγράφεται από το σύστημα της Καταγραφής, πρέπει υποχρεωτικά και
άμεσα να τερματίζεται (με την ακριβή ημερομηνία λήξης) στο νέο σύστημα (mySchool).
2. Την πρώτη μέρα έναρξης λειτουργίας του νέου συστήματος θα είναι διαθέσιμη όλη η πληροφορία
που έχει καταχωριστεί στο υφιστάμενο σύστημα, αναφορικά με τα τμήματα που έχουν δηλωθεί και
τις αναθέσεις στα τμήματα αυτά. Ωστόσο, για το αρχικό διάστημα της μετάβασης (μέχρι
06/12/2013) αν χρειαστεί αλλαγή στα στοιχεία αυτά, με δεδομένο τον προσανατολισμό του νέου
συστήματος ως σύστημα καθημερινής λειτουργίας, πρέπει να διενεργείται και στα δύο
συστήματα.
http://didefth.gr 4
Π Α Ρ Α Ρ Τ Η Μ Α Β’
Λειτουργικές Δυνατότητες Διευθύνσεων Εκπαίδευσης (ΔΕ) στο νέο σύστημα MySchool
Οι ΔΠΕ και ΔΔΕ της χώρας καλούνται να αξιοποιήσουν το νέο σύστημα για ένα σύνολο λειτουργιών και
διαδικασιών, που έως σήμερα υλοποιούνταν μη-μηχανογραφικά ή μέσω τρίτων πληροφοριακών
συστημάτων και αρχικά περιλαμβάνουν:
1. Δημιουργία και ενημέρωση πράξεων τοποθέτησης προσωπικού σε σχολικές μονάδες της περιοχής
ευθύνης της ΔΕ, με την ύπαρξη αποφάσεων υπό σύνταξη και οριστικών, για αποδοτικότερη
διαχείριση της διαδικασίας και αυξημένες δυνατότητες εποπτείας. Με τον τρόπο αυτό κάθε
σχολική μονάδα θα ενημερώνεται αυτόματα για οποιαδήποτε νέα οριστική τοποθέτηση.
2. Πλήρη λειτουργική επισκόπηση των σχολικών μονάδων που εποπτεύονται, με ποσοτικά και
ποιοτικά στοιχεία (Γενικά Στοιχεία, Οικονομικά Στοιχεία, Μεταβολές Μονάδας, Εργαζόμενοι –
αναλυτικά, Αναθέσεις Μαθημάτων, Μαθητικό Δυναμικό-ποσοτικά, Γεωγραφική Θέση).
3. Δυνατότητες διαχείρισης του προσωπικού που υπάγεται διοικητικά, μέσω
ενημέρωσης/τροποποίησης/επεξεργασίας του φακέλου (αν αυτός ανήκει στη συγκεκριμένη ΔΕ) ή
προσθήκης/τροποποίησης υπηρετήσεων εργαζομένων που εργάζονται στην περιοχή ευθύνης της
ΔΕ και δεν υπόκεινται διοικητικά σε αυτήν (αποσπασμένοι, σε διάθεση από άλλη ΔΕ, ΠΔΕ, κλπ.).
4. Δυνατότητα αυτοματοποιημένης διαχείρισης, μέσω διαδικασίας υποβολής-έγκρισης/απόρριψης
αιτημάτων αδειών/απουσιών και δεδομένων για απεργίες και στάσεις εργασίας του προσωπικού.
5. Επισκόπηση στοιχείων φορέα, στοιχείων εργαζομένων που απασχολούνται, προκειμένου να
ενημερώνουν τα στοιχεία υπηρέτησής τους (αναλυτικά).
6. Πλήρη λειτουργική επισκόπηση και δυνατότητα τροποποίησης των ομάδων φορέων που
υπάγονται διοικητικά στη Διευθύνσεων Εκπαίδευσης (ΔΕ).
7. Πρόσβαση σε στοιχεία επικοινωνίας άλλων ΔΕ και φορέων.
8. Διάθεση ενός ευρύτατου συνόλου αναφορών που ενσωματώνει το σύνολο αυτών του
υφιστάμενου συστήματος Survey και που θα εμπλουτίζεται κατ’ απαίτηση με νέες.
9. Σύστημα υπενθύμισης εκκρεμών εργασιών για οποιαδήποτε από τις παραπάνω εργασίες και όσες
δεν έχουν ολοκληρωθεί οριστικά προς διευκόλυνση του τελικού χρήστη.
Σημειώνεται ότι οι διαδικασίες αυτές θα εμπλουτίζονται συνεχώς με νέες λειτουργικότητες και ροές,
ανάλογα με τις ανάγκες των χρηστών και τις υποδείξεις του διοικητικού μηχανισμού του ΥΠΑΙΘ.
http://pekp.gr/?p=49946
ΑπάντησηΔιαγραφή