Απαντώντας στο με αρ. πρωτ. Φ.15 /9980/24-11-2014 έγγραφό σας, σάς δηλώνω ότι δεν θα λάβω μέρος στη συνάντηση-συζήτηση για την επικείμενη αξιολόγησή μου, υλοποιώντας την απόφαση της ΔΟΕ (αρ. πρωτ. Εγγρ. Δ.Ο.Ε. 1207/10-11-2014) και τις αποφάσεις του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Σικυώνας - Ξυλοκάστρου του οποίου είμαι ενεργό μέλος και δηλώνω απεργία-αποχή από κάθε διαδικασία που αφορά στην αξιολόγηση και την Α.Ε.Ε. από 2-11-2014 έως και 23-12-2014.
Ως διευθυντής δημοτικού σχολείου δίνω καθημερινά τη μάχη για να ανταποκριθώ στις ανάγκες των μαθητών, των γονέων τους, καθώς και των εκπαιδευτικών. Ο στόχος της εύρυθμης λειτουργίας της υπηρεσίας της οποίας είμαι προϊστάμενος πολλές φορές επιτυγχάνεται εις βάρος της προσωπικής μου ζωής, αφού καλούμαι συχνά-όπως και οι περισσότεροι συνάδελφοί μας- να εξασφαλίσω τα στοιχειώδη,με κοπιώδεις προσπάθειες και κατάθεση ψυχής. Κάτι που για τα σχολεία των περισσότερων ευρωπαϊκών χωρών θεωρούνται ως αυτονόητα.
Θεωρώ απαρέγκλιτη προϋπόθεση για οποιασδήποτε μορφής αξιολόγηση την εξασφάλιση των βασικών αναγκών λειτουργίας του σχολείου (μου) δια μέσου κυρίως:
-Της έγκαιρης τοποθέτησης των εκπαιδευτικών στη θέση τους και κάλυψης των λειτουργικών κενών ώστε να υλοποιείται πλήρως και ανεμπόδιστα το ωρολόγιο πρόγραμμα, τόσο της πρωινής ζώνης, όσο και του ολοήμερου προγράμματος που εξυπηρετεί πλήθος εργαζόμενων γονέων.
-Του ποσοτικού και ποιοτικού εξορθολογισμού της διδακτέας ύλης με τη δημοκρατική συμμετοχή των φυσικών φορέων της που είναι οι εκπαιδευτικοί και όχι ερήμην τους.
-Της παροχής γραμματειακής υποστήριξης στο σχολείο. Είναι αδιανόητο για υπηρεσία που εξυπηρετεί, δυνάμει, εκατοντάδες ανθρώπους καθημερινά να μην έχει έναν γραμματέα για τις γραφειοκρατικές διεκπεραιώσεις.
-Της ενίσχυσης και όχι της απίσχνασης των υποστηρικτικών δομών όπως η ενισχυτική διδασκαλία, το Τμήμα Ένταξης, το ΚΕΔΔΥ, της ύπαρξης ψυχολόγου και κοινωνικού λειτουργού στο σχολείο.
-Του εκσυγχρονισμού της διδασκαλίας μέσα από την παροχή σύγχρονων διδακτικών εργαλείων, εποπτικών μέσων και τεχνολογικού εξοπλισμού.
-Της αύξησης και όχι της μείωσης των δαπανών για την εκπαίδευση.
Αξιότιμε κύριε Διευθυντή, κυρίες και κύριε Σχολικοί Σύμβουλοι
θεωρώ ότι η ανυπαρξία όλων των προαναφερθεισών προϋποθέσεων σε συνδυασμό με την εφαρμογή των διαδικασιών της επικείμενης αξιολόγησης μόνο προβλήματα μπορεί να προκαλέσει στην εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας μας. Για το λόγο αυτό απέχω από κάθε διαδικασία που αφορά στη συγκεκριμένη αξιολόγηση, συμμετέχοντας στις αποφάσεις του συλλογικού συνδικαλιστικού μου οργάνου.
Με τιμή
Ο Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Βέλου
ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΙΑΝΝΑΡΟΣ
Ως διευθυντής δημοτικού σχολείου δίνω καθημερινά τη μάχη για να ανταποκριθώ στις ανάγκες των μαθητών, των γονέων τους, καθώς και των εκπαιδευτικών. Ο στόχος της εύρυθμης λειτουργίας της υπηρεσίας της οποίας είμαι προϊστάμενος πολλές φορές επιτυγχάνεται εις βάρος της προσωπικής μου ζωής, αφού καλούμαι συχνά-όπως και οι περισσότεροι συνάδελφοί μας- να εξασφαλίσω τα στοιχειώδη,με κοπιώδεις προσπάθειες και κατάθεση ψυχής. Κάτι που για τα σχολεία των περισσότερων ευρωπαϊκών χωρών θεωρούνται ως αυτονόητα.
Θεωρώ απαρέγκλιτη προϋπόθεση για οποιασδήποτε μορφής αξιολόγηση την εξασφάλιση των βασικών αναγκών λειτουργίας του σχολείου (μου) δια μέσου κυρίως:
-Της έγκαιρης τοποθέτησης των εκπαιδευτικών στη θέση τους και κάλυψης των λειτουργικών κενών ώστε να υλοποιείται πλήρως και ανεμπόδιστα το ωρολόγιο πρόγραμμα, τόσο της πρωινής ζώνης, όσο και του ολοήμερου προγράμματος που εξυπηρετεί πλήθος εργαζόμενων γονέων.
-Του ποσοτικού και ποιοτικού εξορθολογισμού της διδακτέας ύλης με τη δημοκρατική συμμετοχή των φυσικών φορέων της που είναι οι εκπαιδευτικοί και όχι ερήμην τους.
-Της παροχής γραμματειακής υποστήριξης στο σχολείο. Είναι αδιανόητο για υπηρεσία που εξυπηρετεί, δυνάμει, εκατοντάδες ανθρώπους καθημερινά να μην έχει έναν γραμματέα για τις γραφειοκρατικές διεκπεραιώσεις.
-Της ενίσχυσης και όχι της απίσχνασης των υποστηρικτικών δομών όπως η ενισχυτική διδασκαλία, το Τμήμα Ένταξης, το ΚΕΔΔΥ, της ύπαρξης ψυχολόγου και κοινωνικού λειτουργού στο σχολείο.
-Του εκσυγχρονισμού της διδασκαλίας μέσα από την παροχή σύγχρονων διδακτικών εργαλείων, εποπτικών μέσων και τεχνολογικού εξοπλισμού.
-Της αύξησης και όχι της μείωσης των δαπανών για την εκπαίδευση.
Αξιότιμε κύριε Διευθυντή, κυρίες και κύριε Σχολικοί Σύμβουλοι
θεωρώ ότι η ανυπαρξία όλων των προαναφερθεισών προϋποθέσεων σε συνδυασμό με την εφαρμογή των διαδικασιών της επικείμενης αξιολόγησης μόνο προβλήματα μπορεί να προκαλέσει στην εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας μας. Για το λόγο αυτό απέχω από κάθε διαδικασία που αφορά στη συγκεκριμένη αξιολόγηση, συμμετέχοντας στις αποφάσεις του συλλογικού συνδικαλιστικού μου οργάνου.
Με τιμή
Ο Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Βέλου
ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΙΑΝΝΑΡΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσιεύονται μόνο τα σχόλια, τα οποία δεν υπερβαίνουν τα εσκαμμένα. Σχόλια με προσωπικές αναφορές, με προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, απορρίπτονται.