".......από τον συνδυασμό των εν ισχύ νομοθετικών κειμένων, προκύπτει με σαφήνεια ότι δεν προβλέπεται και ούτε ερμηνεύεται ως υποχρεωτική η συμμετοχή εκπαιδευτικού σε ομάδα εργασίας για την αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας. Κάθε αντίθετη συμπεριφορά και επιβολή πράξεων εκ μέρους της διοίκησης αποτελεί νομικά τεκμηριωμένη παραβίαση της συνταγματικής αρχής της νομιμότητας, την οποία καλούνται τα στελέχη να εφαρμόζουν στα πλαίσια του θεσμικού τους ρόλου, που πάσχισαν να καταλάβουν, για να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο. Η κατ΄αναγκασμό σύσταση ομάδων εργασίας, χωρίς την ελεύθερη βούληση των εκπαιδευτικών και με τις αντισυναδελφικές λογικές της υπόδειξης των μη συμμετεχόντων, υπερβαίνει τα όρια δικαιοδοσίας της διοίκησης, καθόσον στην περίπτωση αυτή, λειτουργεί καταχρηστικά πέραν των ως άνω ρητά προβλεπομένων, με ό, τι συνεπάγεται αυτό για όλους μας.Ακόμη και αυτή η εσπευσμένη παρά το νόμο 1900089/10.12.2013 εγκύκλιος του Υφυπουργού Παιδείας, που εντέλλεται υπογραμμισμένα την υποχρεωτική εφαρμογή της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου εν μέσω σχολικής χρονιάς, και όχι κατά τα προβλεπόμενα, δεν αναφέρει πουθενά την ατομική υποχρέωση συμμετοχής των εκπαιδευτικών σε ομάδες εργασίας, αφού η ανάθεση είναι θέμα συλλόγου διδασκόντων και έγκειται στην ατομική ελεύθερη επιλογή τους να συμμετάσχουν και μάλιστα με την απονομή “bonus”. Αντίθετα η εφαρμογή, εν μέσω οικονομικής και κοινωνικής κρίσεως του συνολικού μνημονιακού νομοθετικού πλαισίου για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών, δεν έχει παρά σαφή στόχο την εφαρμογή πολιτικών που καταλύουν το κοινωνικό κράτος και ζητούν κατάλυση των εργασιακών μας σχέσων και ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΙΛΕΩΣΗ τους, με όχημα και εργαλείο την αποκαλυπτική έκθεση του ΟΟΣΑ που στόχο έχει την ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ στην Ελλάδα και την καλλιέργεια κουλτούρας αξιολόγησης στην εκπαιδευτική κοινότητα, μια και σύμφωνα με την ίδια έκθεση « Το Υπουργείο ξεκαθάρισε ότι το πρόγραμμα αυτοαξιολόγησης αποτελεί μία προσπάθεια να δημιουργηθεί μία κουλτούρα αξιολόγησης σε μια χώρα, όπου οι εκπαιδευτικοί έχουν αντιδράσει δυναμικά στο παρελθόν έναντι πρωτοβουλιών αξιολόγησης».
Επιπλέον έχει κριθεί επανειλημμένως νομολογιακά, ότι οι εγκύκλιοι δεν είναι δυνατόν να τροποποιούν ή να καταργούν ισχύοντα κανόνα δικαίου,διότι διαφορετικά έχουμε παραβίαση της συνταγματικής αρχής διάκρισης των εξουσιών, πέρα από το προβλεπόμενα, η τυχόν δε εφαρμογή εντελλόμενων εγκυκλίων καθ΄υπέρβαση του νόμου, από τα όργανα της διοίκησης, συνιστά παραβίαση της θεμελιώδους Συνταγματικής αρχής του Κράτους Δικαίου και του ισχύοντα Υπαλληλικού Κώδικα.
ΒΟΥΛΑ ΦΙΡΙΠΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ
Επιπλέον έχει κριθεί επανειλημμένως νομολογιακά, ότι οι εγκύκλιοι δεν είναι δυνατόν να τροποποιούν ή να καταργούν ισχύοντα κανόνα δικαίου,διότι διαφορετικά έχουμε παραβίαση της συνταγματικής αρχής διάκρισης των εξουσιών, πέρα από το προβλεπόμενα, η τυχόν δε εφαρμογή εντελλόμενων εγκυκλίων καθ΄υπέρβαση του νόμου, από τα όργανα της διοίκησης, συνιστά παραβίαση της θεμελιώδους Συνταγματικής αρχής του Κράτους Δικαίου και του ισχύοντα Υπαλληλικού Κώδικα.
ΒΟΥΛΑ ΦΙΡΙΠΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσιεύονται μόνο τα σχόλια, τα οποία δεν υπερβαίνουν τα εσκαμμένα. Σχόλια με προσωπικές αναφορές, με προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, απορρίπτονται.