«Οργανικές Θέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Δημόσιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
1. Στην πρώτη παράγραφο στο εδάφιο Νο 1 αναφέρεται ρητά ότι οι εκπαιδευτικοί (….κατανέμονται σε κενές και πληρωθείσες θέσεις των Σχολικών μονάδων….) και παρακάτω στο εδάφιο Νο 2 αναφέρεται (οι εκπαιδευτικοί που την 11η Σεπτεμβρίου έχουν οργανική θέση σε σχολική μονάδα.. την διατηρούν σε αυτήν).
Με τα συγκεκριμένα εδάφια και με τις διαπιστωτικές πράξεις που προβλέπει το εδάφιο 6α και 6β, η οργανική θέση του εκπαιδευτικού στο εν λόγω Υπουργείο καθορίζεται απ’ την θέση στο σχολείο όπου κατέχει οργανική θέση;Αν ναι, η κατάργηση ενός σχολείου οδηγεί σε κατάργηση των αντίστοιχων οργανικών θέσεων στο Υπουργείο Παιδείας και τους εκπαιδευτικούς που δεν θα ρυθμίσουν την υπεραριθμία τους σύμφωνα με τα ΠΔ50/96 και 100/97 σε πιθανή διαδικασία διαθεσιμότητας;
2. Το εδάφιο Νο 4 αναφέρει «οι εκπαιδευτικοί …. οι οποίοι την 1η Οκτωβρίου 2013 δεν κατέχουν οργανική θέση σε σχολική μονάδα ….. αποκτούν και κατέχουνοργανική θέση στη σχολική μονάδα στην οποία παρέχουν το σύνολο των ωρών ή τις περισσότερες ώρες του προβλεπόμενου διδακτικού ωραρίου …».
Δηλαδή ο αποσπασμένος εκπαιδευτικός από άλλο ΠΥΣΔΕ ο οποίος δεν έχει οργανική θέση στην περιοχή μετάθεσης που είναι διορισμένος, θα πάρει οργανική θέση στο σχολείο προσωρινής τοποθέτησης του ΠΥΣΔΕ απόσπασης; Δηλαδή θα πάρει μετάθεση μέσω αυτής της διαδικασίας;
Αυτό το ερώτημα το απαντάει έμμεσα το εδάφιο Νο 5 που αναφέρει «οι εκπαιδευτικοί … οι οποίοι την 1η Οκτωβρίου 2013, είναι αποσπασμένοι, βρίσκονται σε νόμιμη άδεια, ή παρέχουν διοικητική υποστήριξη σε διοικητικές δομές της εκπαίδευσης και δεν κατέχουν οργανική θέση σε σχολική μονάδα, αποκτούν και κατέχουν οργανική θέση σε σχολική μονάδα,….».
Σε απόσπαση όμως είναι και οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούν σε κάποιο ίδρυμα της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Πρέπει να ξεκαθαριστεί αν όλοι οι εκπαιδευτικοί, που μέχρι την 1η Οκτωβρίου βρίσκονται στη Διάθεση των ΠΥΣΔΕ ή ΠΥΣΠΕ, καταλαμβάνουν οργανική θέση σε σχολική μονάδα της περιοχής μετάθεσης τους ή γενικά στο σχολείο υπηρεσίας τους που προφανώς μπορεί να προκύψει από μια απόσπαση σε άλλο ΠΥΣΔΕ.
3. Τα ΠΔ50/96 και ΠΔ100/97 εξακολουθούν να ισχύουν για την διαδικασία ρύθμισης των υπεραρίθμων εκπαιδευτικών. Με ποια κριτήρια θα επιλεγούν τα σχολεία που θα τοποθετηθούν οι εκπαιδευτικοί με μηδενικό ωράριο;
Με δήλωση των ίδιων των εκπαιδευτικών ή και επιπλέον κριτήρια μιας και η τοποθέτηση αυτή θα καθορίσει και τις μελλοντικές διαδικασίες ρύθμισης των υπεραρίθμων εκπαιδευτικών που έτσι κι’ αλλιώς θα προκύψουν;
Αν η τοποθέτηση αυτή θα γίνει και με επιπλέον κριτήρια, ποιος θα καθορίσει αυτά τα κριτήρια; Τα Υπηρεσιακά Συμβούλια κατά περίπτωση ή το Υπουργείο Παιδείας;
Προφανώς περιμένουμε σαφείς απαντήσεις απ’ το Υπουργείο Παιδείας.
1. Στην πρώτη παράγραφο στο εδάφιο Νο 1 αναφέρεται ρητά ότι οι εκπαιδευτικοί (….κατανέμονται σε κενές και πληρωθείσες θέσεις των Σχολικών μονάδων….) και παρακάτω στο εδάφιο Νο 2 αναφέρεται (οι εκπαιδευτικοί που την 11η Σεπτεμβρίου έχουν οργανική θέση σε σχολική μονάδα.. την διατηρούν σε αυτήν).
Με τα συγκεκριμένα εδάφια και με τις διαπιστωτικές πράξεις που προβλέπει το εδάφιο 6α και 6β, η οργανική θέση του εκπαιδευτικού στο εν λόγω Υπουργείο καθορίζεται απ’ την θέση στο σχολείο όπου κατέχει οργανική θέση;Αν ναι, η κατάργηση ενός σχολείου οδηγεί σε κατάργηση των αντίστοιχων οργανικών θέσεων στο Υπουργείο Παιδείας και τους εκπαιδευτικούς που δεν θα ρυθμίσουν την υπεραριθμία τους σύμφωνα με τα ΠΔ50/96 και 100/97 σε πιθανή διαδικασία διαθεσιμότητας;
2. Το εδάφιο Νο 4 αναφέρει «οι εκπαιδευτικοί …. οι οποίοι την 1η Οκτωβρίου 2013 δεν κατέχουν οργανική θέση σε σχολική μονάδα ….. αποκτούν και κατέχουνοργανική θέση στη σχολική μονάδα στην οποία παρέχουν το σύνολο των ωρών ή τις περισσότερες ώρες του προβλεπόμενου διδακτικού ωραρίου …».
Δηλαδή ο αποσπασμένος εκπαιδευτικός από άλλο ΠΥΣΔΕ ο οποίος δεν έχει οργανική θέση στην περιοχή μετάθεσης που είναι διορισμένος, θα πάρει οργανική θέση στο σχολείο προσωρινής τοποθέτησης του ΠΥΣΔΕ απόσπασης; Δηλαδή θα πάρει μετάθεση μέσω αυτής της διαδικασίας;
Αυτό το ερώτημα το απαντάει έμμεσα το εδάφιο Νο 5 που αναφέρει «οι εκπαιδευτικοί … οι οποίοι την 1η Οκτωβρίου 2013, είναι αποσπασμένοι, βρίσκονται σε νόμιμη άδεια, ή παρέχουν διοικητική υποστήριξη σε διοικητικές δομές της εκπαίδευσης και δεν κατέχουν οργανική θέση σε σχολική μονάδα, αποκτούν και κατέχουν οργανική θέση σε σχολική μονάδα,….».
Σε απόσπαση όμως είναι και οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούν σε κάποιο ίδρυμα της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Πρέπει να ξεκαθαριστεί αν όλοι οι εκπαιδευτικοί, που μέχρι την 1η Οκτωβρίου βρίσκονται στη Διάθεση των ΠΥΣΔΕ ή ΠΥΣΠΕ, καταλαμβάνουν οργανική θέση σε σχολική μονάδα της περιοχής μετάθεσης τους ή γενικά στο σχολείο υπηρεσίας τους που προφανώς μπορεί να προκύψει από μια απόσπαση σε άλλο ΠΥΣΔΕ.
3. Τα ΠΔ50/96 και ΠΔ100/97 εξακολουθούν να ισχύουν για την διαδικασία ρύθμισης των υπεραρίθμων εκπαιδευτικών. Με ποια κριτήρια θα επιλεγούν τα σχολεία που θα τοποθετηθούν οι εκπαιδευτικοί με μηδενικό ωράριο;
Με δήλωση των ίδιων των εκπαιδευτικών ή και επιπλέον κριτήρια μιας και η τοποθέτηση αυτή θα καθορίσει και τις μελλοντικές διαδικασίες ρύθμισης των υπεραρίθμων εκπαιδευτικών που έτσι κι’ αλλιώς θα προκύψουν;
Αν η τοποθέτηση αυτή θα γίνει και με επιπλέον κριτήρια, ποιος θα καθορίσει αυτά τα κριτήρια; Τα Υπηρεσιακά Συμβούλια κατά περίπτωση ή το Υπουργείο Παιδείας;
Προφανώς περιμένουμε σαφείς απαντήσεις απ’ το Υπουργείο Παιδείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσιεύονται μόνο τα σχόλια, τα οποία δεν υπερβαίνουν τα εσκαμμένα. Σχόλια με προσωπικές αναφορές, με προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, απορρίπτονται.